Support Desk

Home > Services > Support Services > Support desk

Een persoonlijke aanpak door hoogwaardige professionals,
met als doel uw probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Support desk icon

SET ICT Services beschikt over een eigen, in-house service desk met gekwalificeerde professionals. Onze medewerkers zijn op de hoogte van de situatie bij klanten en door de persoonlijke benadering weten wij problemen snel op te lossen. Bij SET ICT Services krijgt u dus niet iedere keer een andere support medewerker aan de lijn waar u de situatie opnieuw aan moet uitleggen.

De SET ICT Services support desk in het kort


Monitoring

U wordt aangesloten op ons monitoring systeem. Problemen worden automatisch gedetecteerd, waarna het systeem een storingsmelding doet.

Support ticket

De SET ICT support desk ontvangt de storingsmelding waarna er een support ticket wordt aangemaakt en de melding in behandeling wordt genomen.

Contact

De support desk neemt contact met u op om de status van het ticket te bespreken. Soms komt het voor dat de storing nog niet merkbaar is in de operationele processen

Opgelost

De storing wordt vanuit de support desk op afstand opgelost. De ticket krijgt de status ‘afgehandeld’ of er vindt extra monitoring plaats indien nodig.

Welke mate van support kiest u?

U kunt bij SET ICT Services kiezen voor verschillende soorten support, afhankelijk van uw wensen, situatie of aard van de storing.

Standaard melding

U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week een storing aan ons melden via de support pagina op onze website. De storing wordt dan in behandeling genomen tijdens de reguliere openingstijden van onze helpdesk (08:00 -17:30 uur).


Telefonisch contact

De helpdesk is op werkdagen telefonisch van 08:00 tot 17:30 uur bereikbaar op het speciale support nummer: 035 – 0700 570

Telefonische ict support

24/7 persoonlijke support

24/7 persoonlijke support

Wilt u elk uur van de dag kunnen rekenen op directe, persoonlijke support? In dat geval krijgt u uw eigen, rechtstreekse support nummer. U kunt dan ieder uur van de dag terecht bij een support medewerker die volledig op de hoogte is van uw bedrijfssituatie. Desgewenst kan dit online via remote support of on-site, fysiek binnen uw bedrijf.

Waarom maakt u gebruik van de support desk van SET ICT Services?

  • Eigen medewerkers

    SET ICT Services beschikt over een eigen support afdeling met enkel eigen medewerkers.

  • Kennis en kunde

    Het support team bestaat uit gedreven professionals die beschikken over een zeer gedegen opleiding en grote ervaring.

  • Persoonlijk contact

    U heeft persoonlijk contact met medewerkers die op de hoogte zijn van uw situatie.

  • Korte lijnen

    Intern zijn er zeer korte lijnen tussen de eerste en tweede lijn support. Bij meer gecompliceerde vraagstukken heeft u snel met de juiste specialist contact.

  • Zowel Windows als Mac

    U kunt bij ons terecht voor zowel Windows als Mac based support.

Meer weten?

Benieuwd naar de mogelijkheden van Support Desk  voor uw bedrijf? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Wij bellen u

Via email